نرم افزار پخش مویرگی نیکان مهر مهان ایمن، سریع، کارامد و انعطاف پذیر ارتباط شعب و ستاد یکپارچگی سیستم ها گزارشات و نمودارهای متنوع قابلیت شخصی سازی چاپ های قابل تنظیم نامحدود پیگیری اتفاقات سیستم دسترسی های متنوع جستجو روی تمام ستون ها اختصاص اعمال ویژه ساخت گزارشات خاص شما انتقال اطلاعات سریع

مطالب تصادفی که ممکن است برای شما جالب باشد

فروش سرد وگرم
پخش مویرگی

فروش سرد وگرم

یکی از روشهای پخش مویرگی ، روش فروش در محل مشتری یا اصطلاحاً hot sale   فروش گرم  میباشد. دراین حالت راننده به عنوان انبار متحرک محصول را در اختیار داشته و بر اساس تور ویزیتی که قبلاً برای راننده مشخص شده، به مشتریان سر زده و محصول را در اختیار آنها قرار میدهد.در این حالت مشتری تعیین کننده تعداد خرید از راننده بوده و پس از تایید خریدار فاکتور صادر میگردد. 

در این حالت مشتری تعیین کننده تعداد خرید از راننده بوده و پس از تایید خریدار فاکتور صادر میگردد. نحوه صدور فاکتور به شکل های متفاوتی می‌باشد. به عنوان مثال میتوان یک حواله فروش صادر نموده و بعد از اینکه راننده به مرکز بازگشت، حواله های فروش و تسویه با خریداران را تحویل داده و سپس فاکتور نهایی صادر شود. یا اینکه اگر راننده از دستگاه‌ هایی مانند تبلت و … استفاده می‌نماید، با در اختیار داشتن فرمی که در آن راننده میتواند فاکتور صادر نماید فاکتور مورد نظر صادر میگردد. نحوه اطلاع رسانی به مرکز نیز میتواند متفاوت باشد.

فروش سرد وگرم

پخش سرد نوعی از پخش مویرگی است که در آن ابتدا ویزیتور عمل ویزیت یا سفارش گیری  را انجام می دهد سپس جنس سفارش داده شده برای سفارش دهنده ارسال می گردد . و در آخر فاکتور در محل دفتر مرکزی پخش صادر می شود از این نوع پخش مویرگی برای فروش محصولاتی است که تاریخ انقضاء نداشته و یا تاریخ انقضاء آنها محدود نیست . به عنوان نمونه می توان شرکت های پخش لوازم آرایشی و بهداشتی را نام برد. این روش از ثبت سفارش مشتری در سیستم یا ثبت سفارش آنلاین آغاز می گردد و در نهایت با تسویه فاکتور مشتری و گزارشات مربوط به این روش به پایان میرسد. پورسانت ویزیتور مربوطه با توجه به تعداد فاکتورهای فروش سفارشات ثبت شده توسط آن ویزیتور یا نوع کالاهای فروخته شده توسط او محاسبه و پرداخت می گردد.در پخش سرد روال کار از هنگام سفارش تا ثبت ان در سیستم و درخواست به انبار و در نهایت ارسال جنس به مشتری در مدت زمان بیشتری صورت می گیرد .

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *