نرم افزار پخش مویرگی نیکان مهر مهان ایمن، سریع، کارامد و انعطاف پذیر ارتباط شعب و ستاد یکپارچگی سیستم ها گزارشات و نمودارهای متنوع قابلیت شخصی سازی چاپ های قابل تنظیم نامحدود پیگیری اتفاقات سیستم دسترسی های متنوع جستجو روی تمام ستون ها اختصاص اعمال ویژه ساخت گزارشات خاص شما انتقال اطلاعات سریع

نرم افزار دارایی

جمع داری و حسابداری اموال وظیفه نگهداری پرونده اموال سازمان، ثبت نقل و انتقال اموال، ایجاد و نگهداری کارت استهلاک اموال و پردازش اطلاعات ریالی اموال و دیگر امور مربوط به جمع داری اموال را برعهده دارد. ما به شما نرم افزار دارایی نیکان مهر مهان را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این برنامه تمامی عملیات مرتبط با اموال و دارایی شرکت خود را مدیریت کرده و در تمامی سطوح گزارشاتی دقیق و متنوع بگیرید. از مواردی که در این سیستم دیده شده، گروه بندی، بیمه، تعمیرات و محاسبات انواع استهلاک را می توان شمرد.

تمام فرم های نرم افزار دارایی قابلیت چاپ، ارسال به اکسل، شخصی سازی، جستجوی داده ها در تمامی ستون ها، نمودار روی همه ستون ها، اختصاص کیبرد مجازی، و اختصاص اعمال ویژه برای کاربران خاص را دارا می باشد.

این نرم افزار همچنین دارای محیطی برای طراحی گزارش های مورد نیاز کابران خاص است که ممکن است پیش بینی نشده باشد یا خاص شرکت شما باشد. امکان تنظیم برای چاپ به تعداد نامحدود برای تمام فرم ها و از طریق کاربران شما یا تیم پشتیبانی شرکت نیکان مهر مهان وجود دارد. بد نیست بدانید که تمام کارهایی که در سیستم انجام شده است به ریزترین شکل خود قابل پیگیری و مشاهده است. به این ترتیب خطای کاربری و تمامی اشکالات قابل رهگیری است.

نرم افزار دارایی

نرم افزار دارایی

مطالب تصادفی که ممکن است برای شما جالب باشد

انواع چک

برخی از ویژگی های نرم افزار دارایی نیکان مهر مهان به شرح زیر است :

  • امکان تعریف دارایی‌ها و اموال شرکت با جزئیات نظیر کد اموال, پلاک, شماره سند, شماره حواله, نوع محاسبه استهلاک و …
  • امکان گرو‌بندی دارایی بر حسب نیاز به تفکیک شعبات مختلف یا نوع دارایی
  • امکان تعریف عملیات‌های دارایی: استقرار/ جابجایی/ ارسال به انبار/ خروج از فهرست اموال/ تغییر پلاک/ برگشت از انبار و تعدیلات
  • امکان ثبت عملیاتی از قبیل تعمیرات اساسی یا بیمه روی اموال
  • امکان محاسبه استهلاک به صورت مستقیم, نزولی, ساعتی, ماهانه و …
  • امکان ثبت اموال از سیستم خرید شرکت
  • امکان صدور اسناد حسابداری مستقیما از طریق سیستم اموال
  • وجود گزارشات متنوع برای عملیات دارایی, کاردکس و …
  • امکان تعریف گزارشات خاص و ساخت کاربر در سیستم

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *